Новини

Закарпатський нойз рок випустив дебютний ЕР "Something We Both Knew".

Слава Свідерок (Waytaker) самостійно працював над релізом упродовж останніх чотирьох місяців. На альбомі відсутні драм-семпли та амп-симулятори — тільки акустичні барабани та бас-гітара з педалями. Майже весь гітарний саунд зроблений бас-гітарою. Зведення та мастеринг Слава робив власноруч. 

"Зведення було найскладнішою частиною, оскільки хотілося максимально все зробити самостійно, а досвіду роботи з DAW та й взагалі із записом живих інструментів — мінімально. Проте, експіріенс, отриманий від запису та зведення демки Wheelz Of Steel разом із Богданом Хлопоніним (Waytaker) минулого року, дав базове розуміння того, як варто записувати живі інструменти. Звісно, якість зведення далека від професійної, але сподіваюсь, що з кожним наступним релізом вона буде покращуватись.", — розповів у коментарі засновник гурту Слава Свідерок.

Обкладинка альбому — фотографія зроблена в Чорнобильській зоні відчуження у 2017 році.

"Я знайшов вдома старенький фотоапарат "Смена" та хотів зробити якомога більше фотографій на плівку з тих місцевостей. Через те, що я не вмів і досі не вмію правильно користуватися старими плівковими фотоапаратами, то більшість фоток вийшли просто засвіченими, а фото з обкладинки — одне з небагатьох "якісних", — коментує Слава.

У найближчому майбутньому проєкт планує випустити ще декілька треків: "для підкреслення драйвовості та емоційності музики". 

Smile, Chaos! — нойз рок проєкт, що був заснований 2020 року Славою Свідероком у Мукачеві. Дискографія нараховує один мініальбом. За словами музиканта, основними інфлюенсерами є творчість 68’, Queens Of The Stone Age, Defeater, IDLES, Viagra Boys та METZ. На лайвах Слава планує виступати з іншим учасником Waytaker — Олександром, який гратиме на басу. 

Smile, Chaos! у мережі:

https://smilechaos.bandcamp.com/

- [ Neformat.com.ua ]

Щорічний галицький DIY рок-фестиваль андеграундної музики, натхненної зіллям та 70-ми, цьогоріч пройде вже увосьме.

"У 2020 у нас гратимуть лише представники української сцени. Це завдяки локдауну й наявності ускладнених умов перетину кордону. Розуміючи це, ми таки наважилися на проведення фестивалю, оскільки хочемо допомогти слухачам зберігати надію у світле майбутнє і врятувати це літо від нудьги", — розповів у коментарі нашому виданню організатор фестивалю Атанас Бро.

Він також зазначає, що 2020 рік буде досить плідний на релізи.

"Зокрема з нашої сцени нові альбоми вийшли в firejam, Ormood та Sex Blender; найближчим часом очікується новий матеріал від Pree Tone i Risin Sabotage, а також дебютні роботи від Ritual Rervice і Abyss; мене запевнили в активній роботі над новими треками Волоцюга, Red Eyed Hyena i The Road. Ми спостерігаємо шалений творчий запал і хочемо акумулювати цю енергетику на Електричній Галявині, бо тривала відсутність живих виступів і слухачів може вбити музику. Ми не можемо цього допустити", - додає Атанас

Оголошений лайн-ап:

  • Pree Tone (Київ)/ shoegazing noise rock
  • Ritual Service (Одеса)/ acid doom
  • Sex Blender (Львів)/ stoner kraut
  • Firejam (Львів)/ grunge revival
  • Ormood (Львів)/ ambient metal
  • Red Eyed Hyena (Івано Франківськ)/ stoner doom
  • Волоцюга (Львів) stoner jazz
  • Abyss (Одеса)/ endless psychedelic jams
  • Keepleer 18 (Чернігів)/ sludge'n'roll
  • Zoanthropy (Київ)/ sludge crust
  • Risin Sabotage (Київ)/ desert rock

За карантинні заходи безпеки на фестивалі, за словами організаторів, відповідатиме сторона, котра приймає подію. а сам заклад працює відповідно до вимог законодавства.

"Ми робимо ЕМ, бо вважаємо, що сидіти дома і сходити з розуму від страху значно небезпечніше, ніж наважитися відвідати фестиваль просто неба. Крім того, невеликі open air події значно безпечніші (у цьому контексті) за індорні", — зазначає Атанас.

Фестиваль відбудеться 29 та 30 серпня на секретній базі відпочинку за 30 км від Львова. Локація розташована на закритій території туристичної бази серед лісу та пагорбів. Тут є придатне для плавання озеро, зручні будиночки, біля яких є мангали для самостійного приготування їжі. Також буде функціонувати кухня та бар. Є зручне сполучення маршрутним транспортом із центру міста Львова. Форма бронювання проживання та координати місця проведення будуть доступні власникам квитків.

Забронювати квитки можна за посиланням.

Препаті до фестивалю пройдуть 14 та 15 серпня в Києві (Keepleer 18 / Ritual Service / Sex Blender / Warningfor @ Volume Club) та Одесі (Sex Blender / Ritual Service / Abyss / Rudnic Ore @ More Music Club) відповідно.

 

Electric Meadow — це міжнародний фестиваль психоделічної рок-музики в Галичині, який охоплює такі стилі як stoner, sludge, psychedelic, space, noise rock, doom, post, occult, garage, shoegaze, progressive, experimental та багато інших. Проходить він щорічно, починаючи з 2013 року. За час проведення в події вже взяли участь майже 70 гуртів із різних куточків світу.

Electric Meadow у мережі:

http://electricmeadow.com.ua
https://www.facebook.com/electrik.fest

- [ Neformat.com.ua ]

Владислав Єременко, гітарист/вокаліст The Tea Ship, у рамках сольного проєкту презентував мініальбом "морской".

Музикант повністю створив і записав альбом самостійно в домашніх умовах за допомогою гітари, мікрофона, звукової карти, "гаражбенду" на телефоні та програми для зведення на комп'ютері. Переважна більшість інструментів на релізі цифрова, живими є тільки гітара й вокал. 

"Морской" — це такий собі телепорт, аудіонаркотик, або просто приємна музика. Я намагався відтворити в музиці атмосферу на березі моря чи океану, коли сонце сідає на горизонті, небо палає різними, неймовірними фарбами й у цей час, як у кіно, на фоні спокійно грають мелодії — саме ці мелодії я й намагався відтворити в альбомі. Тому, як на мене, людям, які подорожують на відпочинок до моря, або якщо не мають такої можливості, але хочуть відчути цю атмосферу, буде цікаво послухати ці пісні.

Я навмисно створив першу й останню пісню без слів, а тільки з атмосферними мелодіями, як зустріч і прощання, як інтро та аутро. Всередині альбому три пісні, які мають текст. Для мене тексти — річ особлива, я обов’язково вкладаю в них певний сенс і, скоріш за все, він відомий тільки мені, але "гра слів" дає можливість заплутати слухача й тим самим допомогти йому зрозуміти щось своє. Коли так відбувається, я дуже щасливий.

Тексти цих пісень були написані десь 8–10 років тому, у періоди, коли я жив біля моря, або надихався ним на відстані. Особисто для мене найулюбленішою піснею в плані тексту є "Киты", а в плані музики — "Морская", — розповів у коментарі нашому виданню засновник проєкту Владислав Єременко. 

Обкладинку Влад також зробив самостійно, за допомогою плівкового фотоапарата влітку минулого року.

У найближчому майбутньому, Владислав планує повністю знати кліпи на весь мініальбом, записати гаражний сингл "Парк" і створити два альбоми — меланхолійний про осінь та про дівчину — "Вона". Окрім того музикант хоче з осені розпочати концерти, спочатку невеличкі акустичні квартирники, а в перспективі й зібрати живий бенд.

Влад не рад — сольний проєкт гітариста та вокаліста чернігівського гараж-панк/сьорф-рок гурту The Tea Ship Владислава Єременка, створений у 2019 році. Наразі дискографія нараховує два мініальбоми. На противагу The Tea Ship, пісні у Влад не рад переважно мінорні.  

"У цьому проєкті я дозволяю собі грати ті пісні, які я не міг і не хотів робити в рамках позитивного The Tea Ship. Відколи я почав писати пісні, у мене назбиралась неймовірна їх кількість, і однією з причин створення цього проєкту є бажання дати можливість цим пісням буди почутими та не зникнути в домашній макулатурі. Влад не рад не випадково має таку назву, оскільки, в основному, пісні будуть мати меланхолічний і мінорний настрій, а тексти сповнені внутрішнього пошуку, екзистенційної кризи та відчаю", — додає музикант. 

Влад не рад у мережі:

https://soundcloud.com/vladnerad
https://clc.to/kPb2fw

- [ Neformat.com.ua ]

Український indie, trip-hop гурт випустив нову композицію "LUllllaBY".

Накопичення треку музиканти робили власноруч. Частину зведення та мастерингу робив бас-гітарист гурту Максим Крапівєнцев, частково звукорежисер Максим Полухтович.

"Пісня про побутове насильство, насамперед емоційне. Написана з погляду людини в розпуці, людини, яка звикла до негідних умов життя та через це не наважується щось змінювати", — розповіла в коментарі нашому виданню фронтвумен колективу Софія Мінашкіна.

Над обкладинкою працювала Лєна Морячок та гітарист гурту Ед Орган.

"Фотографію зробила в музеї медуз Лєна, я вирізав звідти медузу та обробив на телефоні в глітч-артовому дусі. Остаточну версію знов-таки зробила Лєна, додавши рамку та напис, ми затвердили її напередодні релізу. До речі, обкладинка синглу є частиною обкладинки майбутнього EP", — коментує Ед.

У найближчому майбутньому Shadazz планують випустити перший українськомовний сингл "Ворскла", зіграти в Києві 14.08, презентувати однойменний мініальбом, екранізувати декілька треків та дати невеликий тур Україною.

Нагадуємо, раніше гурт представив відео на трек "Awaken" зняте Віктором Придуваловим. Також Shadazz фігурують у нашому матеріалі про гурти, що вимушені були покинути Кримський півострів.

Shadazz — український trip-hop/alternative rock гурт, який починав свою діяльність у Криму, однак із 2017 року функціонує в Києві. На його рахунку дебютний альбом "Angry & Sad" та співпраця з лейблом ІншаМузика.

Shadazz у мережі:

https://www.facebook.com/shadazzband
https://soundcloud.com/shadazzofficial

- [ Neformat.com.ua ]

Український breakbeat / techno артист випустив перший мініальбом "Senses" за допомогою лейбла Thousand Kisses Place (1000xxplace).

Детальніше про роботу нам розповів творець проєкту Vroda Давид Майборода.

Про проєкт 

У мене немає конкретного стилю, хоча більшість треків, напевно, можна затегати як брейкбіт. Стиль у моїй творчості вторинний, важливий посил. Намагаюся робити треки на теми, що хвилюють мене й оточення, перш за все соціальної та політичної спрямованості.

Не можу сказати, як давно був створений проєкт, швидше за все, з найпершого треку, який написав багато років тому. Я не світився бо якість продакшна очікувало кращого. Через деякий час, покращуючи навички та оновлюючи сетап, я прийшов до звуку, яким не соромно поділитися.

Однак, деякі треки до "Senses", усе ж можна послухати. Перший реліз, який наважився викласти, називається "Unite" і був приурочений до 30-річчя падіння Берлінської стіни. Правда, тоді був інший псевдонім і це була перша проба поділитися своєю творчістю.

Запис 

Писав реліз спочатку вдома, потім перебрався на студію. Якихось особливих нюансів під час зведення або мастерингу не було. Можу сказати, що важливо давати собі відпочити та повертатися до треків через деякий час. З моменту написання першого треку EP до релізу минуло, напевно, пів року і весь цей час я періодично повертався до треків і всіляко міняв / поліпшував їх. Ще змінювався сет, якщо спочатку, наприклад, використовував базовий еквалайзер в Аблетоні, то згодом пересів на Fab Filter Pro Q. Взагалі цей реліз пройшов в самоосвіті, як, напевно, пройдуть і всі інші.

Концепція

Як сказав раніше, реліз про проблеми. Розумію, що, можливо, електронна музика — не найкращий інструмент для пропаганди, але ніхто не забороняє міркувати в рамках електроніки на важкі, непопулярні теми.

Першим написаним треком був "Flood". Писав його ще вдома і присвятив його тусовці Floodchat (чатик з діджеями та продюсерами у Телеграмі), в яку мене додав друг Діма Євдокименко. Хлопці вплинули на мій музичний смак і багато в чому просунули мене вперед. У результаті ми навіть випустили спільнукомпіляцию. Вона free to download. 

"Flood" — єдиний трек про особисте, а не про громадське. Хоча в ньому все ж відбилися розбіжності, які бувають як у чаті, так і в окремій людині.

Думаю, найбільш кричущий трек - "Novi Sanzhary". Всі ми спостерігали, як наші співвітчизники зчепилися один з одним на тлі страху. І як завжди, якісь мудаки зробили на цьому рейтинг, прокаталися по всіх телеканалах, посвітили мордою (у них саме вона) у всіх новинах. А простий смертний українець залишився в незмінній ямі сам на сам з проблемою.

Я можу зрозуміти як тих, кого туди привезли, вони не могли вплинути на ситуацію, так і тих, хто вийшов на протест, вони прекрасно знали, що в разі спалаху медицина не впорається. Ми всі живемо у Санжарах. Такі зіткнення йдуть щодня як у масштабі квартири, так і в масштабі країни. Але ми як стадо баранів, кричимо один на одного, а на нас роблять рейтинг і бабки. Моя творчість — можливість звернути увагу на те, що подібні трагедії щодня і нам, перш за все, варто знаходити один з одним спільну мову. Питання мови, віросповідання, сексуальної орієнтації мають подібний сенс — максимально віддалити нас один від одного.

"Panic Attack" — перш за все, відмінна колаборація з R.roo, за що йому неймовірно вдячний, бо зміг навчитися деяких фішок. А взагалі панічна атака — часте явище серед українців 25+, у когось то на тлі постійного стресу (робота / новини / приватне), а у когось через наркотики (так-так, це проблема сучасності). Взагалі подібного роду проблеми далеко не рідкість і панічна атака — часом початок. Трек акцентує увагу на тому, що нам всім часом потрібна психологічна допомога, особливо в сучасних реаліях.

Так само в реліз увійшли два ремікси: один від R.roo, другий від британця — Сorporeal Face.

 

Обкладинка

Обкладинку створив Олексій Сай, євангеліст Excel-арту. На обкладинці я, така ідея лейблу Thousand Kisses Place — на обкладинці кожного релізу портрет артиста.

 

Наразі Давид планує лайв-виступи, зокрема з живими інструментами. 

Vroda — сольний брейкбіт/техно проєкт Давида Майбороди, що був створений у 2019 році. Дискографія наразі нараховує один мініальбом, що вийшов за підтримки лейбла Thousand Kisses Place (1000xxplace).

Vroda у мережі:

https://1000xxplace.bandcamp.com/
https://www.facebook.com/Vroda-106798467704584/

- [ Neformat.com.ua ]

Харківський hardcore punk гурт презентував другий мініальбом "Планета Террор".

Накопичення, зведення та мастеринг робили на місцевій студії Kleem Records, намагаючись досягнути максимально живого та динамічного звучання. 

Концепція альбому відсутня. Музиканти композиції з альбому порівнюють з багатодітною сім’єю та говорять, що натхнення шукали в панк та хардкор музиці 80-х, як-то Youth Brigade, Agent Orange або Minor Threat. Докладніше про кожен трек у коментарі нашому виданню розповів вокаліст гурту Кирило Феоктістов:

  • "Планета Терор" є таким собі дзеркалом у темну паралель нашого буття, можна сказати, це похмура реальність нереального, абсурдного світу, схожого на наш. У процесі написання тексту мені хотілося передати атмосферу безумства, трохи приправлену гумором. Це гіперболізований світ, де менталітет і культурні традиції дуже схожі з нашими. Я думаю, якщо агресія та ненависть у світі буде зростати, то можливо, те, про що йдеться у цій пісні, може статися насправді.
  • "Время." З приходом у гурт це перший, написаний мною текст. Як би банально це не звучало, але пісня про те, що не варто витрачати час на всілякі дурниці, треба використовувати кожну секунду як останню. Багато хто любить відкладати справи на завтра, забуваючи, що життя тимчасове і всі ми колись обернемось на попіл.
  • Текст "Царь горы" давався не одразу. Він тричі переписувався з нуля, можна сказати були 3 різні пісні, хоча вокальна лінія була вже готова. Тема пісні — одвічна боротьба за місце під сонцем. На жаль, у сучасному світі, задля досягнення мети, люди готові йти на все, кидати своїх друзів, родичів, поступатися своїм принципам і так далі, але заради чого? Час минає, людина старіє, втрачає свою могутність і його місце займе хтось новий, свіжий і бадьорий — це процес циклічний і невпинний.
  • "Давай пит" — пісня про любов до концертів / гігів / сейшнів, отже про любов до "андеграундної тусовки". Тут протиставлена порожня буденність і той феєрверк емоцій, що відчувається на живих виступах улюблених гуртів. Хотілося написати текст про щось хороше, щоб від пісні йшло тепло і її було приємно згадувати. А що може бути кращим, ніж живі виступи? Ніж емоції, що відчуваєш, перебуваючи в самому центрі піта? За натовп людей, котрих ти не знаєш, але чудово розумієш?"

 Над обкладинкою також працював Кирило Феоктістов.

"Я не прихильник того, коли художник малює свій арт, не слухаючи альбом. На мою думку, обкладинка — це емоційна асоціація з аудіоматеріалом, що я і відтворював у цій роботі. Коли я вперше на репетиції почув пісню, що в майбутньому стане "Планетою Терор", то в голові була картина кінця світу, але не моторошного, а яскравого та кольорового. Ми вже стільки разів бачили в кіно, як руйнується Нью Йорк, чи Ейфелева вежа, чи Біг Бен, і дуже хотілося привнести щось своє, щось звичне для нас, тому деякі будівлі на обкладинці схожі на харківські. Також тут є деякі пасхалки: зображення ока на дальньому бігборді позаду — це око, яке ви могли побачити на обкладинці нашого першого релізу, також напис "пустота" на мікрофоні відсилає нас до пісні "Давай Пит", — коментує Кирило.

Нагадуємо, за посиланням ви можете ознайомитися з рецензією на дебютний ЕР гурту "Empty Eyes" (2018).

Також Behind The Flag є частиною нашого матеріалу про молоді українські хардкор гурти.

Behind The Flag — харківський хардкор-панк гурт, що виник у 2016 році. Дискографія нараховує два мініальбоми. Музиканти говорять, що на початку творчості були під сильним впливом Gallows, Cancer Bats, The Bronx та Comeback Kid, але зараз уже не виділяють конкретні команди. 

Behind The Flag у мережі:

https://btfband.bandcamp.com/
https://www.facebook.com/behindtheflagband/

- [ Neformat.com.ua ]

Український хіп-хоп виконавець презентував новий трек "Лайна П" та екранізував його.

"Трек "Лайна П" був написаний до того, як Олександр Варениця сказав, що український реп віджив своє. До того, як з’явилися заголовки "alyona alyona, KALUSH та інші приготували відповідь Олександру". Було вирішено випустити його після цієї "історичної" акції, адже меседж, який я закладав туди, має бути почутим, а не згубитися між величезної кількості артистів, які так і не отримали гідного фідбеку за свою працю.

По-перше, ніяка особистість не спроможна переконати мене в тому, що український реп віджив свій вік, чи що його не існує (ще гірше). По-друге, хоронити справу свого життя я теж не збираюсь, тому ніяких поминкок, тільки горді пісні про наш впевнений рух.

Явище, в якому хочуть розбиратися самоназвані експерти, занадто складне для їхнього поверхневого розуміння, тому мені не захотілося вносити частку для укріплення его ще одного знавця. Хоча, чому я так розпинаюсь? У країні, де повно лайна, такий і лайнап!", — говорить артист у пресрелізі.

У найближчому майбутньому музикант планує зосередитися на синглах та кліпах, без роботи над альбомами.

Нагадуємо, нещодавно Довгий Пес презентував відео на трек "У лісі" та дебютував як режисер. Наприкінці зими репер випустив повноформатний альбом "#олскул".

Також на сайті є інтерв’ю з виконавцем, великий матеріал про українських реп-виконавців, частиною якого він є, та рецензії на альбоми "Соціальний алкоголік" (2018) та "Chill on da Spot" (2017).

Довгий Пес — хіп-хоп виконавець, учасник колективу Ціна Ритму, Kickit Crew. Розпочав займатися музикою та написанням текстів у далекому 2008 році. За більш, ніж 10 років відточив свою майстерність на багатьох релізах, сольних та в складі гурту. Освоїв професію МС на різноманітних хіп-хоп івентах, починаючи від реп-батлів та закінчуючи брейкіг-чемпіонатами. Проживає в місті Львів.

Довгий Пес у мережі:

https://www.facebook.com/DovgiyPes
https://soundcloud.com/dovgiypes
https://www.instagram.com/dovhee_pes/

- [ Neformat.com.ua ]

Український breakbeat, downtempo гурт презентував дебютне відео "Believe" з альбому "Burning Boat & The Dancefloor Security".

Відео складається із різних частин, знятих на вулицях Одеси, Києва та дороги між ними. За режисерським кріслом — Олена Божко.

"Ідея відео полягає у відсутності ідеї як такої. Я б назвала цю роботу "урбан-імпресіонізм". Спонтанність, імпровізація, нелінійність у викладі. Ми створювали, насамперед, емоційну історію, що максимально, на мою думку, відповідає й синхронізується з манерою та духом гурту", — говорить у пресрелізі режисерка.

Концепція треку це свого роду роуд-муві, про спонтанність, віру, подорож до моря та спробу вирватися із бетонних джунглів, що поглинають.

Нагадуємо, навесні цього року Junket презентували дебютну платівку.

Junket — даунтемпо/брейкбіт проєкт, який з’явився спонтанно на художній виставці, де учасники Atomic Simao (Георгій Вальчук і Нік Шостов) створили симбіоз електронного звучання й живих інструментів (саксофон, флейта). Спонтанність призвела до постійності. Згодом до проєкту приєднався вокаліст Дмитро Сазонов (також учасник Point). Стилістика гурту охоплює такі жанри як break-beat, funk, electro dub, minimal house і drum'n'bass.

Junket у мережі:

https://soundcloud.com/junket_music
https://junkett.bandcamp.com/releases
https://www.facebook.com/jnket

- [ Neformat.com.ua ]

Ужгородський alternative rock гурт презентував дебютну композицію "oxygen".

Запис треку відбувався в домашніх умовах. За зведенням відповідав Роман Бондар з Lizard Audio Production.

"Для нас цей трек є дуже емоційним, це можна зрозуміти, прочитавши текст. Надихалися просто інструменталом, який писали. Це далеко не перший варіант пісні, який вийшов. Сюди справді вклалося багато зусиль", — розповів у коментарі нашому виданню фронтмен гурту Макс Грежинець.

Над обкладинкою учасники гурту, Макс Грежинець та Богдан Фединець працювали спільно.

У найближчому майбутньому гурт планує почату роботу над мініальбомом.

hackedface — ужгородський альтрок гурт, створений у 2020 році, що наразі функціонує як дует Макса Грежинця та Богдана Фединця. Дискографія нараховує один сингл, ведеться робота над дебютним мініальбомом.

hackedface у мережі:

https://www.instagram.com/hckedface/
https://www.facebook.com/hckedface
https://twitter.com/hckedface
https://www.youtube.com/channel/UCEemc4R_7Sd82Ue9QcSm16w

- [ Neformat.com.ua ]

Вінницький metalcore гурт екранізував трек "Room 57" з останнього мініальбому "XXXXX", що вийшов за підтримки лейбла Napalm Records.

 

Над відео працювало двоє учасників гурту: Олексій Зацерковний робив анімацію, а ударник  Тіма Касаткін взяв на себе фінальний монтаж та постпродакшн.

Історію створення відео, у коментарі нашому виданню, розповів гітарист/вокаліст гурту Олексій Зацерковний:

"Ми хотіли зняти складне сюжетне відео, шукали локації, думали над нюансами. Тим часом почав запроваджуватися все більш суворий карантин. Усі оператори, актори та й ми самі потрапили в умови локдауну. Стало ясно, що відео в такому форматі, як ми хотіли, і в таких умовах фільмування неможливе, тоді прийшла думка, що можна зробити анімаційне відео.

Почали шукати людей, які цим займаються, але хтось із них був зайнятий до осені, хтось коштував забагато для бюджету. Так, в одній із розмов з аніматором я дізнався, що можна робити анімацію у Фотошопі — це покадрова анімація, тобто кожен кадр — це окремий малюнок. І я тоді подумав "може, я сам спробую". Я багато малюю, мені це подобається, я завжди роблю арт для нашого гурту і таку можливість сприйняв як шанс спробувати себе ще в анімації.

Я знав трек досконало і міг розшифрувати його краще, ніж сторонні люди. Концепція відео народжувалася під час роботи. Загалом я зробив приблизно 2000 малюнків і витратив на це півтора місяця".

Сам трек розповідає про реальну кімнату № 57 — вокаліст гурту Фло дійсно живе у квартирі під цим номером.

"Фло ділився з нами різними пережитими емоційним станами в цій кімнаті. Це одне з тих місць, де найбільше доводилося замислюватися над життям і дивитися на все під різними кутами. Іноді всі ці мисленні форми складаються в привабливі ілюзії, які часто, в кінці, виявляються проявленням темних сторін і захоплюють тебе.

Саме в анімації я намагався через метафори передати особливий стан душі. Стан, коли людина розуміє, що треба рухатися, але не знає точно куди. У неї є якісь підказки, є орієнтири, але часто вони інтерпретуються невірно або далеко від істини та призводять до неочікуваних, часто болісних результатів. Нам може здаватися, що ми тримаємо ситуацію під контролем, але це вона тримає нас.

Також важливо сказати, що існує глобальна ідея відео: все у світі циклічне. Під кінець головний персонаж повертається туди, звідки почав. Він знову знаходить загадковий ключ та робить невпевнений крок вперед.

У кліпі повно образів, їх можна інтерпретувати ще на сотні сторінок, але ми б хотіли, щоб глядачі самі роздивлялися цю картину й розуміли її з погляду свого буття", — додає Олексій.

Наразі Space Of Variations вирушили у великий український тур разом із гуртами Motanka та Epolets, котрий охопить 15 міст. Після його завершення музиканти планують продовжити роботу над майбутнім LP.

Нагадуємо, на сайті є рецензія на останній ЕР "XXXXX".

Металкор гурт Space Of Variations розпочинав свою діяльність під назвою Пространство Вариантов ще у 2008 році. Після перерви колектив відновив свою діяльність, змінив назву, а також звучання. У серпні 2016 вийшов їх ЕР "Blackmail". Також Space Of Variations отримали звання кращого метал-гурту країни за версією премії BUMA 2017. Наразі гурт підписаний на австрійський лейбл Napalm Records. Дискографія нараховує декілька ЕР та повноформатний альбом "Mind Darknet" (2018), дві рецензії на котрий можна прочитати тут або тут.

Space Of Variations у мережі:

https://www.facebook.com/SpaceOfVariations
https://www.instagram.com/spaceofvariations_band
https://soundcloud.com/space_of_variations
https://www.youtube.com/channel/UCAcsDTlPlUZmBBcdpqRRMCA
https://twitter.com/spaceofvars
https://spaceofvariations.bandcamp.com

- [ Neformat.com.ua ]